case study | my haircandy

add a touch of sparkle to your hair

het merk

My Haircandy biedt stijlvolle, elegante en duurzame haaraccessoires voor vrouwen van alle leeftijden & haartypes, die op zoek zijn naar betaalbare, kwalitatief hoogwaardige producten met een kenmerkend design. Met de unieke gouden ster op elk product, onderscheidt My Haircandy zich als hét merk voor de zelfverzekerde, trendy en stijlvolle vrouw.

de opdracht

De opdracht is duidelijk: een online aanwezigheid creëren die net zo straalt als hun producten. Vanaf de lancering van My Haircandy zijn we volledig betrokken geweest. Door uitgebreid merkonderzoek kennen wij de markt inmiddels beter dan onze eigen haarkleur.

Daarnaast is het van belang om verkoop te stimuleren bij Trekpleister en Kruidvat, de toonaangevende retailers voor haaraccessoires.

onze aanpak

Wij doken diep in het merk-DNA, ontwierpen een opvallende visuele identiteit, schoten onweerstaanbare content en zetten hun online en social media strategieën op scherp. 

Vervolgens ontwierpen we een website die net zo stijlvol is als een perfect kapsel. Onze social media aanpak brengt hun producten onder de aandacht bij de juiste doelgroepen met een sprankelende mix van organische posts en betaalde campagnes op TikTok en Instagram.

resultaten

Met miljoenen impressies, een langzaam opbouwende loyale community, en samenwerking met nationale marketingcampagnes van Kruidvat en Trekpleister, was het resultaat fantastisch. 

Meer cases bekijken?

Casper

Storm Beachbar

case study | full-service marketing Ontdek de parel van Nesselande Case lezen introductie Welkom bij Storm Beachbar & Bistro, een

Case lezen >

klaar om ook de sprong te maken?

wij vangen je op. beloofd.

We zijn langzaam bezig met het uitrollen van onze nieuwe website. Bedankt voor je geduld!